close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אביזרים לאמבטיה - כל הסודות שלא הכרתם לשדרוג חדר הרחצה

מערכת שורשכד חשוון, תשפא11/11/2020

כיום יש אינסוף אפשרויות לשדרוג חדר הרחצה אם זאת באמצעות אלמנטים קטנים שעושים הבדל גדול ואם זה באמצעות שדרוג של אלמנטים משמעותיים יותר

תגיות:
חדר האמבטיה חייב להיות אחד החדרים המפנקים ביותר בכל בית. מדובר במקום בו אתם יכולים להתרכז בעצמכם, בטיפוח אישי, בהסרת הלכלוך שדבק בכם לאורך היום הארוך, וגם בסילוק שיירי "הלכלוך" הרגשי שצברתם. אביזרי אמבטיה יכולים
לשדרג את חדר הרחצה שלכם באופן משמעותי, בלי שתיאלצו להשקיע בשיפוץ מקיף. במאמר זה נפרט על מספר אביזרים לאמבטיה שכדאי להכיר.

אביזרי אמבטיה
האמבטיה היא החלק המפנק ביותר של חדר הרחצה. אזור בגודל מטר מרובע בו אתם יכולים ליהנות בסופו של כל יום, או להתחיל אותו ברגל ימין במספר דקות של טיפוח עצמי ורוגע. אם תרצו לשדרג את חוויית הרחצה שלכם באופן משמעותי, תוכלו להוסיף לאמבטיה מספר אביזרי אמבטיה קטנים שישנו את חדר הרחצה שלכם ללא היכר.

ברז אמבטיה איכותי יאפשר לכם ליהנות ממקלחת נעימה עם זרמים משתנים לחוויית רחצה שלא הכרתם עד כה. רובנו לא ממש מיחסים חשיבות לברז האמבטיה, אך כיום יש המון סוגים של ברזי אמבטיה שיפתיעו אתכם: ברזי אמבטיה מעוצבים להתאמה מלאה לעיצוב של חדר הרחצה, ברזי אמבטיה עם זרמים משתנים, ברזי אמבטיה המחוברים לרצפה למילוי אמבט חמים ונעים, ברז אמבטיה מהתקרה לרחצה מפנקת במיוחד ועוד. אם אתם רוצים חוויית מקלחת מספקת, לא כדאי לכם להקל ראש בבחירת ברז אמבטיה, הן מבחינת השימוש והן מבחינת העיצוב.

ידית אחיזה לאמבטיה תאפשר לכם להיות בטוחים שחדר הרחצה שלכם מותאם גם לאוכלוסייה מבוגרת. ידית האחיזה נועדה למנוע החלקה, ולאפשר גם לאדם מבוגר לשמור על עצמאות ברחצה ובטיפוח העצמי. אלמנטים נוספים שכדאי להשקיע בהם: מחזיק סבון בגובה נוח ובעיצוב מודרני. ניתן לבחור במחזיק לסבון מוצק או נוזלי. מתלה מגבות אשר יאפשר לכם להיעטף מהר במגבת מחוממת ונעימה מיד עם צאתכם מהמים, הוא גם השקעה נהדרת. מתלה עגול למגבות יהפוך אותו בנוסף לאלמנט אסתטי במיוחד.

אביזרים לשירותים
השירותים הם אזור בחדר הרחצה אשר רבים נוטים להזניח, ולהתייחס אליו בהיבט פונקציונאלי בלבד. חשוב מאוד להבין, שלשירותים אפקט עיצובי אדיר על חדר הרחצה כולו, ובמידה והם יהיו מוזנחים, כל החדר ייראה לא מזמין ומיושן. אחד הדברים אשר חשוב מאוד להשקיע בו זו מברשת לניקוי אסלה. בשום פנים ואופן אל תתפשרו על מברשת ניקוי רגילה, אשר מוחזקת על ידי דלי פלסטיק קטן. מברשת כזו וכלי הקיבול שלה, נוטים לצבור לכלוך, להישפך, ומעניקים מראה זול לחדר האמבטיה כולו. ניתן ורצוי להשקיע במברשת עם כלי קיבול מחרס או חומר דומה, ולהקפיד לנקות אותם באופן קבוע.

אביזרים לכיור אמבטיה
גם הכיור בחדר הרחצה לא צריך להישאר סטנדרטי, ורגיל, וניתן להפוך אותו למיוחד ונוח במיוחד. כיום יש מבחר גדול ומגוון של כיורי אמבטיה מעוצבים בגדלים, צבעים וצורות שונות: כיורי אמבטיה מונחים, כיורי אמבטיה כפולים, כיורי אמבטיה עגול, מלבני, מרובע ועוד.
גם אם לא תרצו להשקיע בכיור אמבטיה חדש יש לנו פתרון לשדרג את הכיור הנוכחי באמצעות כמה אלמנטים קטנים. עבור אנשים אשר אוהבים לטפח את עצמם לפני היציאה ליום העבודה, ולהשקיע באיפור, מראה מתכווננת יכולה להיות השקעה מעולה. המראה המתכווננת תאפשר לכם גם לעשות שימוש כפול בכיור, כאשר אדם אחד יכול להתאפר הרחק מהכיור, והשני לצחצח את שיניו מעליו. מדף זכוכית ייעודי מעל הכיור יאפשר לכם להחזיק את מגוון התכשירים באופן מסודר ונגיש.

כיום יש אינסוף אפשרויות לשדרוג חדר הרחצה אם זאת באמצעות אלמנטים קטנים שעושים הבדל גדול ואם זה באמצעות שדרוג של אלמנטים משמעותיים יותר כמו ברזים וכיורים לאמבטיה. מה שבטוח כדאי להשקיע בחדר הרחצה ולא להשאיר אותו מאחור, אחרי הכל זה החלל המרגיע ביותר בבית שלכם איתו אתם מתחילים את היום ומסיימים אותו.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה